Yritin varata kirjaa "Suomen Kirkkohistoriallisen seuran vuosikirja 30-40 (1949-50), Kirja kyllä löytyi, mutta tuli englanninkielinen ilmoitus, ettei sitä voi…

Kysytty

Yritin varata kirjaa "Suomen Kirkkohistoriallisen seuran vuosikirja 30-40 (1949-50), Kirja kyllä löytyi, mutta tuli englanninkielinen ilmoitus, ettei sitä voi pyytää lainaksi. Miten voin tutustua sen yhteen artikkeliin? Artikkeli on Ester Kähösen "Karjalan seurakuntien syntyhistoriaa 1500-luvulla".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen teos on kaupunginkirjaston Helsinki-kokoelmassa, johon kuuluvia teoksia ei lainata. Luettavissa se on Pasilan kirjastossa aukioloaikoina maanantaista - torstaihin 9-20, perjantaina 9-18.

Kirja on myös Kansalliskirjaston kokoelmissa avohyllyssä.