Yritin tänään palauttaa kirjaa, jossa oli eilen eräpäivä, mutta kirjasto olikin sulkeutunut jo klo 14, enkä ehtinyt palautusta tehdä. Kirjaan on varauksia…

Kysytty

Hei! Yritin tänään palauttaa kirjaa, jossa oli eilen eräpäivä, mutta kirjasto olikin sulkeutunut jo klo 14, enkä ehtinyt palautusta tehdä. Kirjaan on varauksia. Kasvaako sakko nyt koko kirjaston kiinnioloajan tai voinko palauttaa tämän estääkseni kirjan johonkin?

Vastaus

Vastattu

Kirjastojen sulkuaikana  maksuja ei kerry. Jos kirjaan on varauksia, sitä ei voi uusia, mutta sen voi palauttaa palautusluukkuun seuraavissa kirjastoissa:

Hattula, Hauho, Hämeenlinnan pääkirjasto, Janakkalan pääkirjasto, Lammi, Renko, Tervakoski ja Tuulos.