Otsikko
Yritin soittaa, mutta numero ei vastaa tyyttää vaan. Minun kirjastokortti on kadonnut, joten kuinka suljen nykyisen? Uusi täytyy ilmeisesti tulla paikanpäältä…

Kysytty

Hei! Yritin soittaa, mutta numero ei vastaa tyyttää vaan. Minun kirjastokortti on kadonnut, joten kuinka suljen nykyisen? Uusi täytyy ilmeisesti tulla paikanpäältä hakemaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, kirjastokortin voi ilmoittaa kadonneeksi puhelimitse soittamalla mihin tahansa kaupunkimme kirjastoon. Uuden kortin voi saada vain kirjastosta paikan päältä. Muista ottaa silloin henkilöllisyystodistus mukaan.