Otsikko
Yritin katsoa Kirjasto 10:n kokoustilan varausmahdollisuuksia syksylle 2018, mutta Varaamo ilmoitti, että tila ei ole käytettävissä. Onko kysymys siitä, että…

Kysytty

Yritin katsoa Kirjasto 10:n kokoustilan varausmahdollisuuksia syksylle 2018, mutta Varaamo ilmoitti, että tila ei ole käytettävissä. Onko kysymys siitä, että varausta ei voi vielä tehdä vuoden 2018 syksylle vai siitä, että tila todellakaan ei ole käytettävissä remontin tms. vuoksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot voivat valita mihin asti varauksia saa tiloissa tehdä. Yleensä aika on 2-3 kuukautta.

Kirjasto 10:ssä on vielä semmoinen juttu, että kun keskustakirjasto Oodi valmistuu, kirjasto 10 suljetaan. Vielä ei ole päätetty, milloin tämä tapahtumm, mutta syksyn 2018 aikana.