Yritin Helmet tietokannasta löytää The Economist-lehden jonka ilmestymispäivä on 2.2.2013. En tiedä sen numeroa, joten en saanut selville onko se lainattavissa…

Kysytty

Yritin Helmet tietokannasta löytää The Economist-lehden jonka ilmestymispäivä on 2.2.2013. En tiedä sen numeroa, joten en saanut selville onko se lainattavissa jostain.

Samalla huomasin, että Helmetin mukaan samalle vol.406 no.6 no.8822 on laitettu kaksi eri ilmestymiskuukautta eri kirjastoissa.

Kysymykseni on, löytyykö jostain tuo 2.2.2013 numero ja voiko sen saada lainaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyse on ilmeisesti The Economist -lehden numerosta vol.406 no.5 no.8821. Lehti näyttää olevan hyllyssä ja lainattavana Rikhardinkadun ja Itäkeskuksen kirjastoissa. Jos haluatte varata numeron, on ehkä yksinkertaisin soittaa kyseisiin kirjastoihin ja tiedustella lehteä puhelimitse.