Yritän tehdä nokian kaupungin kirjastoon kirjojen lainauksen uusimista, mutta kone ei päästä minua sitä tekemään vaikka minulla on tunnukset ja olen tehnyt…

Kysytty

Yritän tehdä nokian kaupungin kirjastoon kirjojen lainauksen uusimista, mutta kone ei päästä minua sitä tekemään vaikka minulla on tunnukset ja olen tehnyt ohjeiden mukaan. En pääse kokoelmatietokantaa pidemmälle. Mitä teen väärin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kysymykseen ei voi yksiselitteisesti vastata näillä tiedoilla. Joskus esimerkiksi tunnuksissa tai asetuksissa on jotakin epäselvää. Sinun kannattaa käydä jossakin kirjaston pisteessä tarkastamassa virkailijan kanssa asia. Samalla voitte varmistaa, kuinka uusiminen tapahtuu.