Otsikko
Ellibs ja ongelma lukulaitteen kanssa

Kysytty

Yritän saada ellibslibrarysta kirjaa luettavaksi e-kirjan lukulaitteelle (Letto Frontlight). Kun lataan kirjan koneelle (MAC Catalina .acsm muodossa ja yritän avata sitä adobe digital editions ohjelmalla (v 4.5. 21.25.57) en pysty vaihtamaan authorisointia ja saan aina virheilmoituksen: "Error getting License. License Server Communication Problem:10.15E_AUTH_BAD_DEVICE_KEY_OR_PKCS12"
En siis pysty siirtämään kirjaa lukulaitteelle enkä avaamaan sitä MAC:ssa. Missä vika ja onnistuuko lukeminen e-lukulaitteella?

Vastaus

Vastattu

Kirjan lukeminen pitäisi onnistua kyseisellä lukulaitteella. Voi olla, että kyseessä on Adobe Digital Editionsin ongelma. Voisit olla sähköpostitse yhteydessä Ellibsin tukeen. Tuki palvelee osoitteessa support@ellibs.com. Asian selvittelyssä he tarvitsevat seuraavat tiedot:

  • Kuvaus ongelmatilanteesta
  • Käyttämäsi laite ja lukutapa
  • Kirjastokortin numero / käyttäjätunnus
  • Mahdollinen virheilmoitus, ruutukaappaus mikäli mahdollista
  • Aineisto, jota ongelma koskee