Yritän päästä chattiin ja kysytään käyttäjätunnusta.Mikä se on, mistä sellaisen saa,voisitko kertoa tarkkaan.Oma kone on käytössäni.Mitä tarkoittaa…

Kysytty

Yritän päästä chattiin ja kysytään käyttäjätunnusta.Mikä se on,

mistä sellaisen saa,voisitko kertoa tarkkaan.Oma kone on käytössäni.Mitä tarkoittaa käyttäjätunnus?Mitä siihen kirjoitetaan??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletko yrittänyt päästä Kirjastot.fi-chattiin, tänne http://www.kirjastot.fi/Chat/Channels.aspx , vai jonnekin muualle? Meidän chatissämme eivät käyttäjätunnusta tarvitse kuin vastaajat ja asiakkaat pääsevät kysymään omalla nimellään tai nimimerkillään.