Otsikko
Yritän metsästää tenttikirjaa kasvatustieteiden opintojani varten. Tenttikirjaksi on ilmoitettu "Laadullisen tutkimuksen työtapoja", joka on julkaistu…

Kysytty

Yritän metsästää tenttikirjaa kasvatustieteiden opintojani varten. Tenttikirjaksi on ilmoitettu "Laadullisen tutkimuksen työtapoja", joka on julkaistu Kirjayhtymässä Helsingissä 1998. En kuitenkaan oikein mistään kirjastosta löydä kyseistä painosta. Onko sellaista edes? Uusin painos, jonka löysin oli vuodelta 1996. Poikkeavatko kyseiset painokset paljon toisistaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan vuoden 1996 painos on uusin.