Otsikko
Yritän löytää tietoa, milloin kirjastossa on suomen kielen keskustelukerho (tai millä nimellä se nyt kulkeekaan), mutta en löydä tietoa mistään. Kirjastosta…

Kysytty

Hei
Yritän löytää tietoa, milloin kirjastossa on suomen kielen keskustelukerho (tai millä nimellä se nyt kulkeekaan), mutta en löydä tietoa mistään.
Kirjastosta nappasin painetun esitteen, ja siitä löytyvät espanjan ja ruotsin kerhot. Netistä en löydä kuin tämän viikon tapahtumat.
Onko suomen keskustelukerhoa enää lainkaan?

Vastaus

Vastattu

Hei

Lappeenrannan pääkirjastossa on ajoittain toiminut vapaaehtoisvoimin suomenkielen kielikahvila. Tänä keväänä 2024 kerho on peruttu vetäjän estymisen vuoksi. Valitettavasti emme tiedä milloin kerho mahdollisesti jatkaa toimintaansa.