Yritän löytää kirjan (1980-90-luvulta/amerikkalainen?), jossa nainen on leikkauksessa ja jotain operaatiossa menee pieleen ja tällä naisella pysähtyy sydän…

Kysytty

Yritän löytää kirjan (1980-90-luvulta/amerikkalainen?), jossa nainen on leikkauksessa ja jotain operaatiossa menee pieleen ja tällä naisella pysähtyy sydän. Hän huomaa irronneensa ruumiistaan kattoon, josta tarkkailee tilannetta. Sydänpysähdys ei kestä kaukaa, mutta nainen kertoo käyneensä tämän hetken aikana "taivaassa", jossa tapaa pienen tytön iloisesti leikkimässä. Nainen toipuu ja kuluu vuosia. Hän synnyttää tytön ja muutaman vuoden jälkeen tulee deja vu-hetki. Tyttö leikkii ja nainen muistaa kokeneensa tämän hetken silloin leikkauksen aikana. Kirja siis kertoo uudelleen syntymisestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, onkohan kyseessä Betty J. Eadie: Valon syleilyssä? Kuulostaako/näyttääkö tutulta?

http://kuunhelmiset.blogspot.com/2016/06/perheenaidin-kuolemanrajakokem…

Kirja löytyy myös Keski-kirjastojen kokoelmasta.