Yritän löytää artikkelia, ja siihen liittyvää kuvaa, joka on ollut todennäköisesti 7.7.1920 Karjala-lehdessä, aiheena Ravansaaren suuri tulipalo (5.7.1920)…

Kysytty

Yritän löytää artikkelia, ja siihen liittyvää kuvaa, joka on ollut todennäköisesti 7.7.1920 Karjala-lehdessä, aiheena Ravansaaren suuri tulipalo (5.7.1920). Mistä kyseisen lehden voisi helpoiten saada nähtäväkseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymänne Karjala-lehti (ilm. 1904-) on käytettävissä mikrofilminä Kansalliskirjastossa, os, Unioninkatu 36, puh.09-19123196, aukioloajat ma-pe klo 9-20, la klo 9-16, su sulj.
Se kuuluu KANSALLISKOKOELMAAN, jota saa käyttää vain lukusalissa.