Otsikko
Yleisten kirjastojen asiakkaille menossa oleva kysely: mistä voin tulostaa suomenkielisen lomakkeen? Osoitteesta kirjastot.fi/kysely-enkat-survey löytyy vain…

Kysytty

Yleisten kirjastojen asiakkaille menossa oleva kysely: mistä voin tulostaa suomenkielisen lomakkeen? Osoitteesta kirjastot.fi/kysely-enkat-survey löytyy vain verkkoversio.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tältä sivulta löytyy ohjeita kyselyä varten, https://www.kirjastot.fi/uutiset/ajankohtaista/yleisten-kirjastojen-kay…

Siellä kerrotaan, että kirjastot saavat paperilomakkeet suoraan Taloustutkimukselta:

Kysely toteutetaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Paperilomakkeesta kirjastot saavat tulostettavat pdf-versiot kaikilla kielillä suoraan kyselyn käytännön toteuttajalta Taloustutkimus Oy:ltä. Kirjasto monistaa itse oman kirjaston asiakasmäärään sopivasti eri kieliversioita. Tulostettavassa lomakkeessa on valmiiksi kunnan ja kirjaston nimi. Ne kannattaa tarkistaa ennen monistamista. Taloustutkimus postittaa lomakkeen suoraan kirjastoon jos kirjaston sähköpostiosoite on tiedossa. Jos se puuttuu Kirjastohakemiston tietokannasta, tulevat lomakkeet kunnan pääkirjaston osoitteeseen. Samassa viestissä, jossa lomake tulee, on myös tarkat ohjeet niiden palauttamisesta Taloustutkimukselle.