Yle TV1:llä on joskus esitetty Laulupuu-nimistä lastenohjelmaa. Minä vuosina sitä esitettiin ja montako jaksoa?

Kysytty

Yle TV1:llä on joskus esitetty Laulupuu-nimistä lastenohjelmaa. Minä vuosina sitä esitettiin ja montako jaksoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulupuu-ohjelmasarjaa esitettiin vuosina 1987 - 1989.

Laulupuusta on tietoa Ylen Elävässä arkistossa sekä Elonet Kansallisfilmografiassa.

Sarjasta tehty videotallenne sisältää yhdeksän jaksoa, mutta lähteistä ei käy ilmi onko kyseessä vain valikoima vai koko sarja.
Sarjan jaksojen kokonaismäärää voi tiedustella Ylen palautesivun kautta.