YLE esitti 1990-luvun lopulla tv:ssä sarjan Pelastajat, joka oli kuvattu Forssan seudulla kuvitteellisessa Huimalan kaupungissa. Mistähän tämän draamasarjan…

Kysytty

YLE esitti 1990-luvun lopulla tv:ssä sarjan Pelastajat, joka oli kuvattu Forssan seudulla kuvitteellisessa Huimalan kaupungissa. Mistähän tämän draamasarjan löytäisi katsottavaksi?

Vastaus

Vastattu

Sarjaa ei löytynyt hauillani lainattavana tai ostettavana tallenteena. Sitä voisi toivoa esitettäväksi Yle Areenassa, lomakkeen voi täyttää osoitteessa:

https://asiakaspalvelu.yle.fi/s/?language=fi