Otsikko
Wikipedian mukaan John Fogerty esiintyi Hartwall-areenalla Helsingissä 7.9.1998. Mihin kellonaikoihin esiintyminen tapahtui?

Kysytty

Wikipedian mukaan John Fogerty esiintyi Hartwall-areenalla Helsingissä 7.9.1998. Mihin kellonaikoihin esiintyminen tapahtui?

Vastaus

Vastattu

Tietoa ei löytynyt netistä eikä John Fogertyn omilta sivuilta, joissa artistit joskus tapaavat julkaista keikkojen kuvauksia tai settejä. Lehtien avoimet arkistot eivät ulottuneet noin pitkälle enkä pääse tarkistamaan, löytyisikö tieto HS arkistosta konserttiarvioinneista, koska tällä hetkellä etätöissä en pääse kirjautumaan sinne. Tuskin siellä kuitenkaan kerrotaan, koska konsertti alkoi ja päättyi, mutta eihän se mahdotontakaan ole. Tarkistan tämän kollegoilta. Asiasta voisi kysyä Hartwall Areenalta, https://hartwallarena.fi/fi/yhteystiedot.

Pre-Premonition tour-keikoista on lista täällä, https://sites.google.com/site/theelectricbayou/concerts/premonition-tou…

Ehkä joku lukijoistamme on ollut paikalla?

1 ääntä

Kommentit

Helsingin Sanomien arkistosta löytyvät konserttiarvostelu ja kaksi ennakkouutista lippujen saatavuudesta eivät mainitse esiintymisen kellonaikaa.