Voitko varata minulle uusimman RED lehden joka on tällä hetkellä vapaana Puistolassa.

Kysytty

Voitko varata minulle uusimman RED lehden joka on tällä hetkellä vapaana Puistolassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehtien viimeistä numeroa ei valitettavasti voi varata, vaan ne ovat kaikkien luettavissa kirjastossa. Vanhemmat numerot ovat tilattavissa ja lainattavissa. Kyseisen Red lehden numeroita löytyy Puistolan kirjastosta lainattavaksi. Niitä voi varata tai soittamalla Puistolan kirjastoon puh. 09-31085076 voi varmistaa, että kyseiset lehdet löytyvät.