Voitko kertoa minulle Tuija Lehtisen kirjan ikkunaprinsessa juonen? Asialla olisi kiire, jos voisit vastata tunnin sisällä?

Kysytty

Voitko kertoa minulle Tuija Lehtisen kirjan ikkunaprinsessa juonen? Asialla olisi kiire, jos voisit vastata tunnin sisällä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Kysy kirjastonhoitajalta -palvelu ei voi auttaa tässä asiassa. Ainoa tapa kirjoittaa kirjasta arvostelu ja muodostaa mielipide sen hyvistä ja huonoista puolista on lukea kirja itse! ;)