Voitko kertoa kirjasta The Beatrice Letters? Olen lukenut muut surkeiden sattumusten sarjan kirjat. Kertoisitko myös onko se ilmestynyt suomeksi ja jos ei ole…

Kysytty

Voitko kertoa kirjasta The Beatrice Letters?
Olen lukenut muut surkeiden sattumusten sarjan kirjat.
Kertoisitko myös onko se ilmestynyt suomeksi ja jos ei ole niin millon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja sisältää kolmetoista kirjettä: kuusi Beatrice Baudelairelta Lemony Snicketille, kuusi Lemony Snicketiltä rouva Beatrice Baudelairelle ja yksi Lemony Snicketiltä kustantajalleen. Beatrice, joka kirjoittaa kirjeitä, on eri henkilö kuin Beatrice, joka vastaanottaa kirjeitä, vaikka heillä on sama nimi. Vanhempi Beatrice mainitaan Surkeiden sattumusten sarjan kirjoissa Lemony Snicketin kuolleena rakkautena, mutta nuoremman Beatricen identiteetti jää epäselväksi.

Kirja ei ole ilmestynyt suomeksi.