Voisitteko ystävällisesti selvittää minulle miksi ihmeessä Snellmannin Kunnon broilerinakki on lopetettu? Onko tuote tulossa enää takaisin kauppojen hyllyihin?…

Kysytty

Hei!

Voisitteko ystävällisesti selvittää minulle miksi ihmeessä Snellmannin Kunnon broilerinakki on lopetettu? Onko tuote tulossa enää takaisin kauppojen hyllyihin?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuoteasioissa kannattaa yleensä ottaa yhteyttä suoraan valmistajaan. Snellmanin Lihajalostus Oy:stä kerrottiin, että Kunnon broilerinakin tuotanto on lopetettu yksinkertaisesti vähäisen kysynnän takia.

Kuluttajat ovat kyselleet tuotetta Snellmanilta, joten sieltä kerrottiin vielä, että tuotannon uudelleen aloittaminen ei ole aivan ehdottomasti poissuljettua. Toistaiseksi kauppiaat eivät ole innostuneet ottamaan tuotetta takaisin valikoimiinsa.

Kannattaa siis seurailla nakkien tilannetta.