Voisitteko pitää varaamaani kirjaa crawford matthew, elämän korjaajat.....kauniaisen kirjastossa ma 24.7. asti, koska olen lomareissulla. Kiitos paljon

Kysytty

Voisitteko pitää varaamaani kirjaa crawford matthew, elämän korjaajat.....kauniaisen kirjastossa ma 24.7. asti, koska olen lomareissulla.
Kiitos paljon

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Asia on hoidettu. Varaamasi kirja pidetään Kauniaisten kirjaston varaushyllyssä ti 25.7. asti.

t.Jarkko Nuutila