Voisitteko lisätä netin nopeutta 100megaan. koska ei pysty tekemään mtään.

Kysytty

voisitteko lisätä netin nopeutta 100megaan. koska ei pysty tekemään mtään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tarkoitat jonkun kirjaston tarjoaman asiakaspäätteen nopeutta, kerro ensin, mitä kirjastoa tarkoitat. Käytännössä 100 megatavun nopeutta asiakaspäätteellä tuskin on missään tarjolla. Mutta keskustele asiasta sen kirjaston henkilökunnan kanssa, jota käytät. Eri kaupungeissa voi olla myös hyvin erilaisia nopeuksia asiakaskoneissa.

Heikki Poroila
Vantaa, Tikkurila