Voisitteko etsiä minulle Reijo Taipaleen Baila-Morena / Tanssi kappaleen sanat ja mahdollisesti myös nuotit? Varasin kirjastosta Reijo Taipaleen kappaleiden…

Kysytty

Voisitteko etsiä minulle Reijo Taipaleen Baila-Morena / Tanssi kappaleen sanat ja mahdollisesti myös nuotit? Varasin kirjastosta Reijo Taipaleen kappaleiden nuottikirjan " Elämän virta ja muita suosikkeja", mutta kyseisen kappaleen sanoja / nuotteja ei löytynyt siitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Reijo Taipaleen esittämän Tanssi (Baila morena) –kappaleen sanoja ei löytynyt. On etsitty nuottikirjoista, Taipaleen levyjen liitteistä ja karaokelistoilta, mutta turhaan.

Eikä nuottejakaan löytynyt tähän Rafael Garcia Ferron ja Roberto Livin kappaleeseen Baila morena.

0 ääntä

Kommentit

Toinen vaihtoehto olisi sama laulu Kari Vepsän esittämä Sateinen ilta .Baila morena.Saisko sanat ja onko karaoke dvd:tä jossa olisi tämä kappale