Voisitteko etsiä ja varata minulle kirjoja huonekaluverhoilusta, esim Perinteinen verhoilu ja muita, englanti on ok kielenä myös.

Kysytty

Voisitteko etsiä ja varata minulle kirjoja huonekaluverhoilusta, esim Perinteinen verhoilu ja muita, englanti on ok kielenä myös.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verhoilusta löytyy tietoa mm. seuraavista suomenkielisistä teoksista:
Leinonen-Sahlgren, Kristiina: Huonekaluverhoilijan käsikirja
Boström, Lise-lotte: Pehmusta, verhoile ja kunnosta huonekalusi
Law, Alex: Verhoile itse huonekalusi
Fulton, Nicole: Taitavan verhoilijan opas
Hakala, Sari: Verhoilun perusteet
Hakala, Sari: Perinteinen verhoilu

Englanninkielisiä kirjoja:
Stanton, Hannah: Contemporary upholstery
Dobson, Cherry: The upholstery bible
James, David: Beginners' upholstery techniques