Voisitko luetella kirjoja jotka kertovat teiniraskaudesta ja -äitiydestä?

Kysytty

Voisitko luetella kirjoja jotka kertovat teiniraskaudesta ja -äitiydestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakemalla Joensuun seutukirjaston aineistotietokanta JOKUSESTA asiasanalla "teiniraskaus" löytyy kaunokirjallisuutta ja mm. seuraavat teokset:
Hornby, Nick: Skeittari
WSOY, 2009

Rantsi, Anneli: Kunnes kuolema vapauttaa
Pilot-kustannus, 2008

Sihvola, Seija: Tarinan taika : viestejä maailman lapsilta
Senergia, 2008 (novelli: Hammas ja peikko)

Parsons, Julie: Tiimalasi
Tammi, 2008

Martikainen, Tiina: Petran harha-askel
Myllylahti, 2007

Marttila, Hanna Marjut: Filmi poikki! : ensi-ilta tänään torstaina
Otava, 2007

Teräs, Mila: Sininen huone
Otava, 2006

Kaskiaho, Reija: Rastas
WSOY, 2005

Jacobsson, Anders: Vihaa ja rakkautta
Otava, 2003

Schuurman, Nora: Vahinkorakkaus
Otava, 1998

Matintupa, Tuula T.: Hullu vuosi
Otava, 1993

Jalo, Marvi: Elämän laukka
Tammi, 1978

Hauhia, Marita: Se eka
Kirjayhtymä, 1989

Tietopuolista kirjallisuutta on:
TEINIÄITI : NUORET KERTOVAT ABORTISTA, RASKAUDESTA JA VANHEMMUUDESTA / [TOIM. ANNE KUKKONEN & AIJA SALO]
TAMPERE : MC-PILOT, 2000
luokka 59.571

Kirjassa: POLKUJA ja poikkeamia : aikuisuutta etsimässä / Sinikka Aapola ja Kaisa Ketokivi (toim.). Helsinki : Nuorisotutkimusseura, 2005, on Anna Niemelän artikkeli Nuorena äidiksi - vauhdilla aikuisuuteen. Luokka 30.12

JKirjojen saatavuuden voit tarkistaa täältä: http://jokunen.jns.fi/ .