Voisitko kertoa tarkemmin kirjailija Barbara Dimmickista ja hänen kirjoittamistaan suomenkielisistä kirjoista. Tietoja voin ottaa vastaan myös englanniksi!

Kysytty

Voisitko kertoa tarkemmin kirjailija Barbara Dimmickista ja hänen kirjoittamistaan suomenkielisistä kirjoista. Tietoja voin ottaa vastaan myös englanniksi!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Barbara Dimmick on syntynyt ja kasvanut Pennsylvaniassa, Yhdysvalloissa. Hän opettaa luovaa kirjoittamista Dartmouthin yliopistossa. Dimmick on myös koulutukseltaan ratsastuksenopettaja.. Hänen ensimmäinen romaaninsa In the Presence of Horses ilmestyi vuonna 1998 ja seuraavana vuonna suomeksi nimellä Matkalla huomiseen. Hänen toista kirjaansa Heart-Side Up (2002) ei ole suomennettu. Hänellä on kotisivut, joista saa lisätietoa: http://barbaradimmick.com/