Otsikko
Voisitko ehdottaa hyvää kirjaa 10-vuotiaalle esiteinipojalle kasvamisesta sekä fyysisistä ja psyykkisistä muutoksista.

Kysytty

Voisitko ehdottaa hyvää kirjaa 10-vuotiaalle esiteinipojalle kasvamisesta sekä fyysisistä ja psyykkisistä muutoksista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoja murrosiästä ja sen tuomista muutoksista on paljon, mutta valitettavan vähän tälle ikäluokalle suunnattuja. Hieman vanhemmille löytyy kyllä useita kirjoja.

Tässä muutama, jotka voisivat soveltua 10-vuotiaalle

Linkki Helmet -- Mitä kummaa minussa tapahtuu? / suomentanut Anne Ali-Raatikainen

Linkki Helmet -- Poikien jutut / C. A. Plaisted ; kuvittanut Chris Dickason ; suomentanut Osmo Ryytty

Linkki Helmet -- 100% minä / [kirjoittaneet ja toimittaneet: Elinor Greenwood ja Alexander Cox ; suomentaja: Heli Naski]