Voisinko saada tietoa Eino Pietolasta?

Kysytty

Voisinko saada tietoa Eino Pietolasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eino Pietolasta on niukasti saatavana tietoa painettuna.

Tässä muutamia lehtiartikkeleita::
AHVENAINEN, Ritva: Sinimustat 30-luvun Suomessa. Kaltio (1984) nro 1, s. 37-38
(Arvostelu Eino Pietolan teoksesta "Kytösavun aukeilla mailla)

TAIPALE, ilkka: Salatut sotavangit. Ydin (1987) nro 7-8 s. 45
(Arvostelu Eino Pietolan teoksesta "Sotavangit Suomessa 1941-1944)

HONKANEN, Anne: Eino Pietolan työhuoneessa sota on edelleen läsnä: 79-vuotiaan kirjailijan
tahtoa ei sairauskaan murra
Etelä-Suomen sanomat 25.7.1999
(kirjailijan haastattelu)

TALLIMÄKI, Jouko: Ei tullut vain kirja, vaan kokonainen sarja:Eino Pietolan tuotannossa ei loppua näy
Etelä-Suomen sanomat 20.12.1998

Sirkka Marttila
kirjastonhoitaja

Internet-osoite: http://www.kopiosto.fi/tekijät/pietola_eino_8406.htm
(löytyy Eino Pietolan teosluettelo)