Otsikko
Voisinko saada laulaja madonnan elämäntarinan tähän päivään asti.?

Kysytty

hei! Voisinko saada laulaja madonnan elämäntarinan tähän päivään asti.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Kysymyksesi on hyvin laaja ja esitelmän tekijänä sinun pitää itse valita aineisto, jonka otat mukaan esitelmääsi. Niinpä kerron, mistä voit löytää aineistoa esitelmääsi varten. Sekä Lahden kaupunginkirjastosta että Hollolan kunnankirjastosta löytyvät seuraavat suomenkieliset kirjat Madonnasta: Anderson, Christopher: Madonna, St. Michael, Mick: Madonna omin sanoin sekä McKenzie, Michael: Madonna onnen tähti. Näiden lisäksi internetistä löytyy runsaasti tietoa Madonnasta. Suomenkielisen tiivistelmän Madonnan elämästä löydät esimerkiksi osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Madonna. Englanninkielisiä vastaavia sivustoja löydät esimerkiksi Googlesta hakusanoilla ”Madonna biography”.