Otsikko
Voisiko teidän kautta löytyä harjoittelupaikkaa media-alan opiskelijalla esimerkiksi tuotekuvien kuvaukseen ja kuvien käsittelyyn liittyen?

Kysytty

Voisiko teidän kautta löytyä harjoittelupaikkaa media-alan opiskelijalla esimerkiksi tuotekuvien kuvaukseen ja kuvien käsittelyyn liittyen?

Vastaus

Vastattu

Kirjastoista voisit hyvinkin löytää harjoittelupaikan omalle alallesi.

Valitettavasti pitää vain hakea jokaiseen kuntaan, kaupunkiin ja erikoiskirjastoon erikseen.

Varmasti osaat tehdä hyvän CV:n ja portfolion.

Kannattaa tutustua kohteena olevan kirjaston nykyiseen kuvaimagoon ja some-tyyliin ja tarjota hyviä ratkaisuja mahdollisiin ongelmiin .

Myös aivan uudet ideat esim. kirjallisuuden esittelyyn ja kirjoista keskusteuun etänä. (nyt koronaaikoina)

Espoon kaupunginkirjasto rekrytoi keskitetysti. Haluatko töihin Espooseen?

Onnea harjoittelupaikan hakuun.