Otsikko
Voisiko saada saksaksi seuraavan kohdan Pikku Prinssi -kirjasta (Saint-Exupery, Antoine de: Der Kleine Prinz), lainaus kohdasta, jossa jätetään jäähyväisiä ja…

Kysytty

Voisiko saada saksaksi seuraavan kohdan Pikku Prinssi -kirjasta (Saint-Exupery, Antoine de: Der Kleine Prinz),
lainaus kohdasta, jossa jätetään jäähyväisiä ja esitetään ajatus, että vain sydämellään näkee hyvin, tärkeimpiä asioita ei näe silmillä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Der Kleine Prinz, 21. jakson loppupuolelta:
Und er kam zum Fuchs zurück:
"Adieu", sagte er...
"Adieu", sagte der Fuchs. "Hier mein Geheimnis. Es ist ganz einfach: man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar."
"Das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar", wiederholte der kleine Prinz, um es sich zu merken.
"Die Zeit, die du für deine Rose verloren hast, sie macht deine Rose so wichtig."