Otsikko
Voisiko jostakin saada ostaa tai edes lainata luettavakseen ainoan suomenkielisen volapükin oppikirjan? Kansainvälinen kauppakieli. Helppotajuinen oppikirja…

Kysytty

Voisiko jostakin saada ostaa tai edes lainata luettavakseen ainoan suomenkielisen volapükin oppikirjan? Kansainvälinen kauppakieli. Helppotajuinen oppikirja Schleyerin maailmankielessä Volapük.

Vastaus

Vastattu

Teosta voi lukea Jyväskylän yliopiston kirjastossa lukusalissa, https://finna.fi/Record/jykdok.802166?sid=3015955541.