Voinko uusia lainojani, joissa on jo maksimimäärä uusintoja, jos käytän kirjat välillä kirjaston kautta, eikä niissä ole muita varauksia? Kiitos!!!

Kysytty

Voinko uusia lainojani, joissa on jo maksimimäärä uusintoja, jos käytän kirjat välillä kirjaston kautta, eikä niissä ole muita varauksia?

Kiitos!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit uusia Turun kaupunginkirjastosta lainaamasi kirjat kahdesti esittämällä vain lainauskorttisi tai
puhelimitse. Sitten on tuotava kirjat paikan päälle. Ellei niistä ole varauksia ne voi lainata uudestaan.