Voinko teidän kautta saada selville erään laulun/laulelman nimen ja mahdollisesti sanat. Muistan laulusta vain erään kohdan, joka menee näin: "kuin suolaheinä…

Kysytty

Voinko teidän kautta saada selville erään laulun/laulelman nimen ja mahdollisesti sanat. Muistan laulusta vain erään kohdan, joka menee näin: "kuin suolaheinä luodolla, taipuu tuulessa vaan ei katkea..." Kappale on kaunis. Siinä on symboliikkaa - siinä verrataan ihmisen sitkeyttä, vahvuutta suolaheinään joka on luodolla tuulten ja myrskyjen armoilla.
Löytyisikö kappale jostain laulukirjasta? Onko ideaa, miten alkaisin tätä selvittää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Liisa Ruuskan esittämä Suolaheinä,joka löytyy Teen susta runon- nimiseltä levyltä.