Otsikko
Voinko saada pinkoodin sähköisesti, minulla ei ole kirjastokorttia ja asun pk-seudulla? Haluaisin avata tilin Lastu-kirjastoihin.

Kysytty

Voinko saada pinkoodin sähköisesti, minulla ei ole kirjastokorttia ja asun pk-seudulla? Haluaisin avata tilin Lastu-kirjastoihin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pin-koodi liittyy kirjastokorttiin, saadaksesi sen sinulla pitää olla Lastukirjastojen kirjastokortti.

Kirjastokortin saat käymällä paikan päällä kirjastossa, ota mukaasi kuvallinen henkilötodistus, esim. ajokortti tai passi. Samalla voit saada myös pin-koodin. Kirjastokorttia tai pin-koodia ei anneta puhelimitse tai sähköpostitse.

Tarkempia tietoja Lastu-kirjastojen kirjastokorteista:
http://lastukirjastot.fi/kirjastokortti