Otsikko
Voinko palauttaa lainaamani kirjan, sekä maksaa myöhästymismaksun, toiseen kirjastoon? Lainasin teoksen Tikkurilan kirjastosta, tosin asun itse Koivukylässä,…

Kysytty

Hei, Voinko palauttaa lainaamani kirjan, sekä maksaa myöhästymismaksun, toiseen kirjastoon? Lainasin teoksen Tikkurilan kirjastosta, tosin asun itse Koivukylässä, jolloin lähempääkin löytyisi piste.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-järjestelmän kaikissa toimipisteissä voi palauttaa lainaamaansa aineistoa sekä maksaa myöhästymismaksuja eli Tikkurilasta lainatun voi oikein hyvin palauttaa Koivukylään.