Otsikko
Voinko palauttaa kirjat esim. Palokan kirjastoon, kun kirjani on lainattu toinen Palokasta ja toinen kaupunginkirjastosta? Eli voinko palauttaa ne siis yhteen…

Kysytty

Hei!

Voinko palauttaa kirjat esim. Palokan kirjastoon, kun kirjani on lainattu toinen Palokasta ja toinen kaupunginkirjastosta? Eli voinko palauttaa ne siis yhteen paikkaan eli Palokkaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Voit palauttaa lainaamasi kirjat mihin tahansa Jyväskylän kaupunginkirjaston toimipisteeseen, se mistä olet aineiston lainannut ei vaikuta asiaan.

Sen sijaan seutulainauksissa, eli jos tilaa aineistoa jostain toisesta Aaltokirjastosta (esim. Jämsä, Äänekoski, tms.), lainaus- ja palautuskirjastolla on väliä: silloin aineisto tulisi palauttaa siihen toimipisteeseen, mistä se on lainattu, jotta välttyisi seutukuljetusmaksulta (1 euro/teos).

Yst. terv.
tietopalvelu / Jyväskylän kaupunginkirjasto