Otsikko
Voinko lukea kolmannen Harry Potter kirjan jos en ole lukenut aikaisempia?

Kysytty

Voinko lukea kolmannen Harry Potter kirjan jos en ole lukenut aikaisempia?

Vastaus

Vastattu

Mielestäni Harry Potter -sarja on sellainen, että se on luettava järjestyksessä, jos haluaa ymmärtää, mistä kaikesta oikein on kysymys. Päähenkilöt kasvavat ja muuttuvat koko ajan, eikä heidän toimintaansa voi ymmärtää, ellei tunne heidän taustojaan. En suosittele aloittamaan kolmannesta osasta.