Otsikko
Voinko itse tarkistaa mitä kirjoja lainasin esim viime talvena?

Kysytty

Hei

Voinko itse tarkistaa mitä kirjoja lainasin esim viime talvena?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjaston kirjastojärjestelmässä ei ole mahdollisuutta lainahistorian tallettamiseen. Lastu-verkkokirjastossa voi tehdä omia muistilistoja, jonne voi tallettaa esimerkiksi lainaamansa kirjat. Saat toiminnon käyttöösi tekemällä käyttäjätilin verkkokirjastoon. Ohjeita löydät Lastun ohjesivulta http://lastukirjastot.fi/106355/fi/articles/ohjeita