Onko kirjastolla käytössä palvelua,jolla lainaaja saisi käyttöönsä listauksen lainoistaan? Välttyisi huonomuistisen uusintalainausongelmalta ja olisihan se…

Kysytty

Hei!
Onko kirjastolla käytössä palvelua,jolla lainaaja saisi käyttöönsä listauksen lainoistaan?
Välttyisi huonomuistisen uusintalainausongelmalta ja olisihan se mukava seurata lukutottumustaan vuosien saatossa.

Vastaus

Vastattu

Hei,

kyllä tällainen palvelu on. Voit ottaa lainahistorian käyttöön Vanamo-verkkokirjastossa.

Kirjaudu ensin kirjastokortin numerolla ja tunnusluvulla.

Valitse Omat sivut > Omat tiedot > Päivitä tietosi -linkki. Ruksi sivulla kohta Säilytä lainahistoriasi ja valitse Tallenna.

Lainatiedot tallentuvat ensin takautuvasti noin kolmen viimeisen kuukauden ajalta ja sen jälkeen kertyvät sitä mukaa kun palautat lainojasi.