Voiko tätä teosta kaukolainata jostakin? CD-ROM 12+1 : elektroniset sanakirjat [Helsinki] : WSOY, cop. 1989 CD-ROM-levy: 12-kielinen sanakirja: ruotsi, norja,…

Kysytty

Voiko tätä teosta kaukolainata jostakin?

CD-ROM 12+1 : elektroniset sanakirjat
[Helsinki] : WSOY, cop. 1989
CD-ROM-levy: 12-kielinen sanakirja: ruotsi, norja, japani, kiina, espanja, suomi, saksa, ranska, englanti, tanska, italia, hollanti. Levyke: hakuohjelma. Ohjevihko: Käyttöohje.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maakuntakirjastoista ainakin Mikkelin seudun Savotta-kirjastoissa tuo CD-ROM olisi saatavissa peräti kuutena kappaleena, tosin vuoden 1994 versiona. Kyseistä CD-ROMia näyttää olevan kolme kappaletta myös Pirkanmaan seudun Piki-kirjastoissa. Näistä kirjastoista voi teosta kaukolainata Helsingin kaupunginkirjaston kautta.

HelMet- verkkokirjaston (http://www.helmet.fi) tarkennetulla haulla (valittavissa heti etusivulta) hakutermi "monikieliset sanakirjat" tuottaa 14 osumaa, kun aineistolajiksi on valittu CD-ROM. Näitä kannattanee selailla.