Otsikko
Voiko saada sanat ja nuotit Samuli Edelmannin lauluihin Sielläkin on joulu ja Joulun rauhaa? Jos ei tätä kautta saa, niin mistähän voisi saada tai tilata? …

Kysytty

Voiko saada sanat ja nuotit Samuli Edelmannin lauluihin
Sielläkin on joulu ja Joulun rauhaa? Jos ei tätä kautta saa, niin mistähän voisi saada tai tilata? Mielessä jo tuleva joulu ja halu oppia uusia kauniita lauluja soittamaan!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikko Kuustosen säveltämä "Joulun rauhaa" löytyy nuottikokoelmasta "Joulun toivekonsertti" (F-Musiikki 2013). Kokoelma löytynee useimmista kirjastoista ja sen voi hankkia omaksi verkon kautta tai suuremmista kirjakaupoista - ainakin vähän lähempänä joulua:)

Sen sijaan Timo Kiiskisen ja Markus Koskisen säveltämää laulua "Sielläkin on joulu" ei ole ainakaan toistaiseksi julkaistu nuottina, vaan pelkästään äänitteenä Edelmannin albumilla "Hiljaisuuden valo".

Heikki Poroila

3 ääntä

Kommentit

V. 2015 ei nuottia lauluun " Sielläkin on joulu " saanut. Mahtaako nyt, pari vuotta myöhemmin, olla k.o. lauluun nuotti saatavana ? Mistä voisi saada tai tilata ?