Voiko saada pääkaupunkiseudun kirjastojen Äiti-Theresasta kertovien tärkeimpien kirjojen kirjoittajista ja/tai teosten nimen mukaa laadittua suomenkielistä…

Kysytty

Voiko saada pääkaupunkiseudun kirjastojen
Äiti-Theresasta kertovien tärkeimpien kirjojen kirjoittajista
ja/tai teosten nimen mukaa laadittua suomenkielistä listaa, jonka
antaisin Suomeen saapuneille 4:lle sääntökunnan sisarelle edelleen annettavaksi tiedoksi
jaettavaksi Äiti-Th. toiminnasta kiinnostuneille ihmisille, jotka voisivat sitten lainata kirjoja lähellään olevista kirjastoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä lista suomenkielisistä Äiti Teresasta kertovista kirjoista, jotka löytyvät pääkaupunkiseudun yhteisestä rekisteristä, joka on selattavissa internetissä osoitteessa http://www.libplussa.fi. Internetistä voi tarkastaa teoksen sijainnin ja saatavuuden.
Spink, Kathryn: Äiti Teresa 1998, Äiti Teresan tie / toimittanut Lucinda Vardey 1997, Porter, David: Äiti Teresa--varhaiset vuodet 1990, Gonzalez-Balado, José: Äiti Teresa--Kristuksen hymy 1987, Le Joly, Edward: Äiti Teresa, Kristuksen valona maa 1984, Serrou, Robert: Äiti Teresa--rakkauden lähettilään 1981, Le Joly, Edward: Äiti Teresan salaisuus 1980, Muggeridge, Malcolm:Rakkauden lähettiläs äiti Teresa 1978