Voiko saada noutit ja millä ehdoin: Tekijä : Miina Härmä, sävelt. ; Anna Haava , sanat Kuorolaulu: Ei saa mitte vaiki olla

Kysytty

Voiko saada noutit ja millä ehdoin:

Tekijä : Miina Härmä, sävelt. ; Anna Haava , sanat
Kuorolaulu: Ei saa mitte vaiki olla

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale Ei saa mitte vaiki olla löytyy Tampereen Kaupunginkirjastosta kolmesta eri nuotista. Nuotit ovat:

MAANAISTE laulik [Nuottijulkaisu] / [koostaja: Ilma Lausvee] ; [toimetaja: Silja Aavik, Maret Prits]

SEKAÄÄNISIÄ lauluja [Nuottijulkaisu] ; 135. vihko : Suomalaisia ja eestiläisiä lauluja

SEKAKUOROLAULUJA [Nuottijulkaisu] ; 2

Kappaletta voi hakea PIKI-verkkokirjastosta http://kirjasto.tampere.fi/Piki kappaleen nimen perusteella. Nyt kaikki kolme nuottia ovat lainassa. Aineistoa voi myös varata.

Lainausta ja varausta koskevissa asioissa kannattaa ottaa yhteys suoraa Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosastolle.

YHTEYSTIEDOT
Pirkankatu 2, PL 152
33101 Tampere
musiikki.metso@tampere.fi
puh. (03) 5656 4077