Voiko saada Kelalta kansaneläkettä osittaisesti varhennettuna (takautuvastikkin?), jos saa ansiopäivärahaa ja on nostanut työeläkettään osittaisesti…

Kysytty

Voiko saada Kelalta kansaneläkettä osittaisesti varhennettuna (takautuvastikkin?), jos saa ansiopäivärahaa ja on nostanut työeläkettään osittaisesti varhennettuna, koska Keva on jo tehnyt päätöksen työeläkkeestä?

Vastaus

Vastattu

Hei

Kysymyksesi ylittää kirjastonhoitajan osaamisen. Ehdottaisin, että varaat Kelan verkkosivuilta itsellesi soittoajan. Voit varata itsellesi sopivan ajan, jolloin Kelan virkailija ottaa sinuun yhteyttä. Pääset varaamaan ajan tämän linkin kautta: https://ajanvaraus2.kela.fi