Voiko saada kaukolainana? Experiential learning : experience as the source of learning and development. Kolb, David A. 1984 Ystävällisesti Mira Soininkallio

Kysytty

Voiko saada kaukolainana? Experiential learning : experience as the source of learning and development. Kolb, David A. 1984

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelu ei ole kirjasto, joten kysyjän on otettava yhteyttä omaan kirjastoonsa ja pyydettävä kaukolainaa sen kautta. David A. Kolbin kirjaa Experiental learning (1984) ei ole Suomen yleisten kirjastojen kokoelmissa, mutta se löytyy monena kappaleena Helka-kirjastosta (Helsingin yliopiston kirjasto).

Heikki Poroila