Otsikko
Voiko Rovaniemen kirjastossa tulostaa esim. Word-tiedostoja tietokoneelta? Pääkirjastossa tai Saarenkylän kirjastossa. Olen tulossa Rovaniemelle lomalle ja…

Kysytty

Voiko Rovaniemen kirjastossa tulostaa esim. Word-tiedostoja tietokoneelta? Pääkirjastossa tai Saarenkylän kirjastossa.

Olen tulossa Rovaniemelle lomalle ja tarvisin konetta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rovaniemen kaupunginkirjastossa ja sen Saarenkylän toimipisteessä voi käyttää joko omaa tai "talon" konetta ja tulostaa toki voi. Mutta muistitikku on paras ottaa työvälineeksi jotta asiat jusuvat joustavasti ja ongelmitta. Koneita voi varata etukäteen.