Voiko omia kirjoituksia tuoda kirjastohenkilökunnalle analysoitavaksi. Kuulin radiosta ohjelman ja tällaista palvelua olisi saatavissa, mutta missä?

Kysytty

Hei, voiko omia kirjoituksia tuoda kirjastohenkilökunnalle analysoitavaksi. Kuulin radiosta ohjelman ja tällaista palvelua olisi saatavissa, mutta missä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi. Tekstit voi lähettää Tapiolan kirjastoon, osoitteeseen
Tapiolan kirjasto
PL 3615
02070 Espoon kaupunki

tai: kirjasto.tapiola@espoo.fi

Kuoreen tai otsikkoon merkintä "Arviointipalvelu". Vastausta on turha odottaa kovin pikaisesti, sillä tekstejä tulee paljon. Älä lähetä originaalia, vaan kopio. Mikäli haluat tekstin takaisin, liitä mukaan palautuskuori postimerkkeineen.

0 ääntä

Kommentit

Entäs Mikkelin kirjastossa? En tiennyt että joissakin kirjastoissa pystyisi tarjoamaan palautetta omista kirjoituksista!

Mikkelin kirjastossa ei tällaista palvelua ole eikä tämä kovin yleistä ole kirjastoissa kaiken kaikkiaan. Mikkelin kirjoittajilla on arvostelupalvelu, joka tosin on maksullinen. Tietoja löytyy tästä http://mikkelinkirjoittajat.wordpress.com/arvostelupalvelu/ .