Voiko lainattuja kirjoja palauttaa varsinaista palautuspäivää myöhemmin korona tilanteen takia?

Kysytty

Voiko lainattuja kirjoja palauttaa varsinaista palautuspäivää myöhemmin korona tilanteen takia?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Koronatilanteen takia, on kaikkien (poislukien ne, joista on lähtenyt asiakkaille jo lasku) lainojen laina-aikaa jatkettu toukokuun alkupuolelle. Jos tilanne pitkittyy, niiden laina-aikaa jatketaan edelleen. Aluehallintoviraston suosituksen mukaan suljimme palautusluukut, joten kirjoja ei ole mahdollistakaan palauttaa toistaiseksi. Lisätietoa päivittyy nettisivuillemme vaara.finna.fi sekä Vaara-kirjastojen facebook-sivuille stä mukaa kun tilanne muuttuu.