Voiko lainat uusia internetin kautta? Lainat ovat Helsingin kirjastoista.

Kysytty

Voiko lainat uusia internetin kautta? Lainat ovat Helsingin kirjastoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei vielä voi. Lainat voi uusia joko paikan päällä kirjastossa, tai maksullisesta puhelinuusintanumerosta 0600-060504 (5.80 mk min + pvm), mikäli kirjat eivät vielä ole myöhässä. Numerossa päivystetään Ma-Pe 12-18.